Despre pozitiile pe Google - Partea 1

6 decembrie 2017

Despre pozitiile pe Google - Partea 1

Primele pozitii din Google sunt de departe cele mai ravnite de catre antreprenori. Fie ca vorbim de produse sau servicii toti doresc sa ajunga pe primul loc in cautarile Google.

In prima parte din aceasta serie de articole vom expune motivul pentru care a fi pe primul loc la Google nu se traduce de cele mai multe ori in clienti noi.

Gandeste-te ce produse vinzi sau ce servicii oferi.

Decizia de a cumpara este bazata deobicei pe 2 aspecte cheie: pret si calitate. Exceptia de la regula este valabila doar in cazul "cumparaturilor" urgente unde ai nevoie de un cabinet de stomatologie deschis non stop, servicii de tractare sau alte produse sau servicii unde timpul este un factor cheie iar pretul este mai putin important.

Daca faci parte din exceptie atunci primele pozitii la Google sunt importante pentru tine dar in cazul in care nu faci parte din exceptie atunci primele pozitii cu siguranta nu iti vor aduce rezultatele mult visate si asteptate.

Cand vorbim de un business unde concurenta este mare, decizia se ia dupa ce clientul analizeaza mai multe site-uri, compara preturi si verifica caracteristici.

In online-ul din ziua de azi este extrem de usor sa compari produse, sa analizezi oferte, sa verifici specificatii si sa pleci de pe un site fara sa cumperi.

Cand cumparam o tableta, un telefon, un laptop intram pe mai multe site-uri sa verificam preturi sau cumparam de pe primul ? Dar cand cautam destinatii pentru urmatoarea vacanta ? Luam prima masina care ne iese in cale pe internet sau accesam toate site-urile de vanzari auto pentru a gasi cea mai buna oferta ? Contractam o firma de constructii doar ca e pe prima pozitie la Google sau sunam la toate 10 si cerem oferte detaliate ?

In cele mai multe cazuri la fel de important ca o pozitie buna pe Google este si o oferta de nerefuzat pentru client.

Poti citi si: Aplicatie de management: monitorizare mentenanta

sau revino la pagina principala a blogului