Aplicatie de manangement: comenzi prin telefon

17 octombrie 2016

Aplicatie de manangement: comenzi prin telefon

O alta aplicatie pe care am realizat-o a fost pentru un restaurant/pizzerie care ofera servicii de delivery.

Aplicatia permite managementul comenzilor realizate prin telefon.

In momentul in care telefonul suna, operatorul vede si introduce numarul de telefon in aplicatie.
In cazul in care clientul suna pentru prima oara sa realizeze o comanda, operatorul introduce adresa de livrare a comenzii.
In cazul in care clientul este deja in baza de date, operatorul primeste o notificare sa il intrebe pe client daca doreste livrarea la adresa anterioara sau doreste la o adresa noua.

Odata ce pasul anterior a fost completat, operatorul poate selecta prin simple clickuri produsele pe care le doreste clientul livrate.

La final, operatorul primeste valoarea finala a comenzii, pe care o poate transmite clientului.

Aplicatia mai permite sa se vizualizeze comenzile anterioare si eventuale probleme la acestea si utilizarea unui sistem de puncte bonus pentru fidelizare in functie de valoarea comenzilor.

Aplicatia permite si realizarea diferitelor rapoarte: valoare vanzari zilnic/saptamanal/lunar, unitatile vandute din fiecare produs in parte pe o anumita perioada.

Optional, se poate implementa inclusiv urmarirea timpilor de livrare a comenzilor: de la timpul de preluare a comenzii, de realizare a produselor, pana la timpul necesar livrarii din unitate pana in momentul in care a ajuns la client.

Daca sunteti interesat de o aplicatie similara nu ezitati sa ne contactati.

Poti citi si ultimul articol adaugat: Despre pozitiile pe Google - Partea 1

sau revino la pagina principala a blogului